Wednesday, November 04, 2009

::~43~:: Sindrom PBMN



Sindrom P-B-M-N setiap masa...


Pening. Bosan. Malas. Ngantuk. Haa.. tue lah, sape suruh tido petang 2-3 hari ini ? Azhar, janganlah tidur petang lagik... kan hari tue dah kena, tapi kenapa tak serik-serik lagi ? Tak ingat ke apa yang dah terjadi dalam post ini pada cuti semester yang lepas ? Tengok, dek dari tidur petang.. Azhar, yang dulu dikenali sebagai pahlawan-segar-bugar di waktu malam dah mula pening, malas, ngantuk macam tidak tidur 1 purnama bulan mengambang. HaiH~ sedih

Azhar, saya nak nasihat kat awak... awak tue dalam musim peperiksaan, awak kena tidur cukup-cukup. Jangan tidur pukul 3-4 pagi lagi. Bahaya, tak elok untuk kesihatan otak, minda dan tubuh badan awak. Lagi satu, nie nak nasihat sikit... Musim-musim exam nie, janganlah banyak sangat online... takbole Main facebook, tagged, friendster... ape satu lagi tue ? game.. yang budak-budak muda lelaki mahupun perempuan selalu duk kena histeria dok tunggu energy pack, Mafia... WARS ? Selalu Azhar main kan ? Haaa... Ade 3 akaun mafia WARS ? Nie, mafia wars ke Mafia tak WARas ? Sementara masa masih ada nie, tumpukan dulu kat paper engineering economy jumaat depan... dan saya nak Azhar takyah lah menggila dengan award-award yang ada dalam mafia wars tue, boleh ? Azhar kan budak baik, ikut-kata, pendiam, penyayang, berbudi-pertiwi lagi tue... Berhenti dulu ek dari main game, tenet dan seumpanya tue... k ? Alalala... cayaangg Azhar~ Boleh kan Azhar ? senyumkenyit

[~Kemengantukkan tetap diteruskan walaupun dikafetaria~]

Heh... Tak boleh! tumbuk Apa da punya Encik-Kesedaran-Dalaman, masa nie baru nak nasihat.sigh Aku dah level 34, yang satu lagik 178 dalam mafia wars. Mane boleh tinggal cenggitu aje beb, sedar dirik skit.. tanpa mafia wars, siapalah aku~ Dan siapalah engkau nak nasihat2 aku ? Sumbat dalam lubang cacing karang, baru taw.. Dah2.. Aku nak tidor, ngantuk. Neway, thanks untuk nasihat perasan sorang-sorang encik kesedaran dalaman tue, aku tak menghargainya. Langsung! Somehow, aku tahu aku nie baik.. Aku boleh ikut nasihat ko, tapi kalau ko boleh putarkan masa ke 3 bulan lepas. Masa aku jahil dengan mafia wars dan blogging. Boleh? kalau boleh, aku proceed dengan nasihat ko. Contact aku dalam mimpi kalau ko agree-ready nak kembali ke 3 bulan lepas. Chow~ babai

[updated : hehe... Anis, ko tengok satu2 ayat aku ekh.. T_T]

Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE
 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |