Friday, November 06, 2009

::~44~:: Selamat Hari Jadi, Kak Jie!



Assalamualaikum,


Selamat hari jadi, Kak Nor Fazidah binti Awang!!! celebratecelebrate

Birthday K jie
[~Crown senget skit, sorry~]

Kak Jie adalah satu-satunya kakak yang berkongsi tarikh bulan lahir yang sama dengan saya. Semalam, ke'tua'an beliau semakin meningkat menjadi 39... Owh, tak caya sungguh kakak saya sudah begitu tua rupanya. jelir So kakak yang tua tapi perasan comel, ni adik-mu yang hensem manis dipandang dengan bebola-mata nak wish sikit sempena hari jadi yang ke 39++ nie... :

Photobucket Semoga kak jie dikurniakan dengan umur yang panjang, rezeki yang melimpah ruah, kebahagiaan yang tidak terkira bersama suami tersayang dan anak-anak tercinta. May the coming journey of your life will be delighted as the happiness of having me as your cutiest little brother.. Kirim salam dekat anak-anak yang mengikuti trait kecomelan pak sedara beliau ni yer... senyumkenyit Quote Right



Erk, sebenarnya umur Kak Jie baru 30, bukan 39++.. Jangan terpedaya pulak ek, saje jek nak ngate kat kakak yang perasan comel nie... hehe.. Neway, untuk sesape yang belum tahu lagik tue (rase ramai kot), kak jie nie dah dikurniakan dengan 3 orang cahaya mata yang begitu comel (sekali lagi saye tegaskan disini, mengikut trait kecomelan pak sedare beliau), hasil perkongsian hidup dengan suaminya, Saifulnizam bin Tajuddin.... Antaranya, Ainul Mardiah, Amir Huzaifah, dan Anis Solehah...

Ni gambar family diorang...

Photobucket
[~Duduk dari kiri : Ain, Anis, K Jie, Abg Saiful, Amir... Belakang : Ida~]

Mintak maaf lambat sikit wish, tapi sempat jugak wish dekat facebook semalam kan setelah dipaksa-paksa beberapa kali oleh k jie.... Haha~ topi

Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE
 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |