Saturday, November 07, 2009

::~45~:: Saya takkan maafkan.....



Tempat Kejadian
: Restoran Che Mek, Taman U.


Masa : 9.45 p.m

Sepanjang saya hidup di muka bumi Allah ni selama 22 tahun, ni adalah kali pertama saya tak dapat memaafkan seekor binatang yang tanpa ragu-ragunye melepaskan najis beliau tepat ke lengan saya tanpa seurat benang nie. Situasinye bergini, saya pergi ke Restoren Che Mek ngan kengkawan, Haziq, Mubarak, dan Hafiq. Dipendekkan cerita, lepas kitaorang makan-makan tue, saya pun bergerak menyusul ke arah deretan motor-motor yang terletak di bawah pokok besar.. Sebelum sampai kat motor tue, saya perhatikan jam kat tangan, ingat nak pergi ke Jusco Taman U carik-carik buku skit. Pukul 9.40, memang sempat sangat nak pergi ke jusco tue... Tapi, belum sempat saya nak bonceng motor,



PATTTT....
PweeeT.... PweeeeKKkk...

Dua das dentuman bom cecair dilepaskan dari arah atas pokok tue. Bila tengok, satu bendalir keputihan melekit kat tangan manakala satu lagi terkena kat baju...

Cheh. Najis burung rupenye.... dah la banyak, besar pulak tue tompokkannye. Terkene baju lak tue. Busuk pulak tu gile (jarang najis burung berbau, tapi ni semacam aje...taktau lah burung nie berak berapa kali sehari). Hish~ Dengan terkial2, saya pun cepat2 pergi basuh tangan kat DALAM restoren tue semula. Heh, masuk dalam restoren bawak najis burung yang berwarne putih melekat di baju wane merah, memang orang perasan lah. Then, mubaraq pulak tergelak2.. siot punye hambe Allah, bukan nak tolong basuhkan. Sampai hati ko, mubarak. Aku doakan ko lak diberak dengan burung garuda satu hari nanti......doa ~

Memang tanak maafkan burung tu sampai bila-bila... Saya hanya akan maafkan die kalau die merasa sendirik bagaimana diberak oleh seorang manusia plak...
setan


Dan anda semua, tolonglah jangan gelak. Maruah nie.. Maruah... Maruah... T_____T haha~ mengong punye burung!

Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE
 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |