Monday, November 02, 2009

::~42~:: Jeda Masa 2 minggu...


Yeay, paper dah habis... Oops, tukar balik...

Alhamdulillah, paper yang kedua dah habis, engineering ethics dah selesai dijawab dengan jayanya pagi tadi. Alhamdulillah sekali lagi, sebab terlibat dalam bidang penulisan kreatif-lagi-merapu atau lebih mesra dipanggil dengan nama, blogging-maniac nie memudahkan lagi saya (ker aku??) untuk menjawab soalan ethics pagi tadi.. Rupanya, soalan ethics takdelah susah sangat. At first, i thought i was in disaster because unable completing my reading on certain chapter, tapi... disebabkan soklan ethics tue lebih menumpukan karangan-logik-akal, maka dengan tulus-mulusnya encik akal nie berpusing ligat menyalurkan idea-idea kontang mengenai Engineering Ethics tue. Ok, kita lupakan sekejap pasal engine. ethics, serabut jugak bila setiap bait perkataan yang muncul dalam setiap perenggan (orang terengganu panggil paragraph) ade istilah engineering nie kan? Tapi sekarang, tinggal paper engineering jugak... engineering economy yang helaian sulitnya itu akan berubah kepada umum jumaat depan, insyaAllah. Doakan saya erk....

:woooh:
[~Bestnya gap 2 minggu...~]

Bercakap mengenai final-exam mode nie, saya rasa dah berderu-deru dan banyak serta ramailah mereka-mereka yang sudahpun menghabiskan paper masing2 kan ? macam bebudak kelas saya gak lah, most of them already took economy subject last semester, so there's no need to hang out with UTM anymore.. busuk huhu, jealous sungguh ngan diorang tue... T_T and, tak kurang jugak mereka-mereka yang habis paper hari khamis & jumaat nie... Oh, bestnya diorang. boleh balik rumah jumpa family masing-masing. Haih~

Erk, pada yang belum start final exam macam..... budak nie.... and budak tuee... serta budak sana... gambate, good luck, bit taufiq wan najah fil imtihan, jiayou2, all the best dan semoga cekal mengharungi musim peperiksaan yang mendatang nie yerp! rindu Semoga kalian dapat menjawab soalan2 yang diaju tanpa menembak-nembak kertas jawapan sehingga berlubanglah~ Oh, budak-budak SPM pun termasuk sekali lah yerp... Mesti dah tak sabar-sabar nak cuti 5 bulan tanpa gaji kat rumah kan ? Takpe2, untuk bebudak SPM tue... sabarlah, gunakanlah masa yang tinggal 15 hari dengan sebaiknya... Buatlah revision bebanyak, jawab soalan Forecast SPM kaw-kaw, dan yang paling penting sekali, siapkan semua past year SPM seminggu sebelum SPM tue bermula, okey ? Untuk adik sendiri, serta adik-adik SPM yang berkunjung ke blog nie, Abang doakan yang kamu semua menduduki SPM dengan hati yang sentiasa tenang dan tidak gelabah... Amin~ doa



Memandangkan ada discrimination time (jeda masa) selama 2 minggu sebelum final paper nie, InsyaAllah saya akan meluangkan masa sikit untuk bermesra-mesra dengan blog tersayang nie... tapi bergantung pada keadaan jugaklah, kalau mood ada, tapi tenet takder, kena laa tunda jugak blogging2 nie.. ye dak ? Kalau tenet laju menggila, tapi mood nak menulis menonggeng, tak kan ade jugak lah post terbaru... Tapi saya janji, untuk sehari dua nie insyaAllah adalah kot post terbaru.... (tapi xramai pun nak baca bebelan saya nie) :anongnangyari:

Eh... Eh... jap lagi nak gie main boling, ade sesape yang rase tak pandai-pandai lagi baling masuk longkang tue blehlah ikut saya gie main boling ngan kengkawan sekelas... :) tapi kene isi selection-form dulu, pastu tulis status.... lau single, insyaAllah lepas. kalau tak, mintak maaflah... ihikhik lalala~


Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE
 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |