Monday, October 05, 2009

::~32~:: Apa yang berlaku pada Raya Kedua ek??



Sebelum keriangan raya menjadi pudar diingatan, sebelum tirai Syawal bertukar Zulkaedah dan sebelum Aidiladha menjulung tiba, saya ingin mengucapkan selamat menyambut hari raya ke beberapa belasanlah ek........ kenyit

Disebabkan hari tue dah crita pasal persiapan raya dan 1 syawal kat sini, so dalam post kali nie saya tak nak bebel panjang2 lah. InsyaAllah, post ini akan disertakan gambar2 raya tempoh hari... Well, happy reading!

Meh kite mulakan dengan....



2 Syawal - Hari Raya Kedua,
  • Pergi beraya kat rumah Along....


Antara juadah yang disediakan... (Mee Kari, n kuih2 yang saya taktau name)

Dan dalam kesibukan makan-makan tue, ade pengantin lama TUA tapi baru nak bersanding pulak....


Tengok lagi....bawah lagi....



Gambor #1 : Okey, pengantin hari raya kedua...jatuh pade... Abg Yo & K Nisa'
Gambor #2 : Abg Ngah aka Ekhmal yang pendek membongkokkan ~
Gambor #3 Kanan : Syafiqa, Syahira, dan Natasha ngah mamam..

Atas permintaan ramai, gambor tuan rumah pun turut diuploadkan.... ngee~


[~Me & My Dad... Oh. Sayang beliau walaupun banyak dah derhake.. Ampun Dad!~]

Okey, dah-dah... jangan mula terfikir nak kutuk-kata-diri-budak kat atas tue.... saya mengaku saya dah tembam, gemuk dan apa-apa lagi yang menambahkan lagi kehenseman saya tue...

**~Begitulah kesudahan raya ke-2 keluarga kami....~**

Eh, terlupa plak... saya dah mendapat cucu baru yang ke 5 & 6.... Mengikut firasat saya, mereka berdua ni baru aje berumur sebulan lebih.. so agak takut-takut sedikit dengan persekitaran duniawi nie.... dan saya sebagai datuk mereka, memang jatuh-cinta-takleh-angkat2 lagila bila tengok si arnab yang kaler putih tue...



Tapi sempat tengok 2 kali aje..nangih.petang dan malam tue syawal ke-2 tuee... T________T

::(
Dan pada raya ke-3, kedua-duanya dah pergi meninggalkan saya.....

:waaah:
akibat dibaham musang.... T_T

"Semoga musang tersebut jatuh merangkak tali kabel dan terus menemui ajal dalam keadaan men'ngeri'kan.. Amin~ doa"

Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE
 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |