Wednesday, June 09, 2010

::~80~:: Mana Dearrie....ku?


Walawei...........

Mana dearriie aku.... T________T




Nak dearri... Kembalilah kau dearriku.... Jangan pergi berjalan-jalan mahupun berlari-lari meninggalkan daku.. Dah 4.54 hari dah kita tak bersama.... Sape2 kat rumah ni yang kemas bilik Encik Azhar tuh tolong lah, pulangkan balik diari tuh... Sob Sob Sob... (tapi takde sape pon yang kemaskan bilik aku melainkan aku)...

:sigh:
~Mana pergi ni, dah puas carik....~


::(
~Still tak jumpa2...... Hwaaah... ~

:tsk:

~Oh, sungguhlah Damn.. Damn...~



Haish.. banyak mende nak cerita nie................................................... balik semula, plis2....... :( Aku merayu sangat2, silalah pulang semula kepadaku... diriku terlalu memerlukan kamu wahai deariku.. adoilah, tak sanggup rasanya nak berpisah denganmu. Kita da hampir bersama setengah tahun, dan sekarang kau meninggalkan daku tanpa memberi sebarang perkhabaran terhadapku... adoilah, tolong... sape-sape yang free, meh ikut saya cari deari saya... T___T sedey2x.... nangih


Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE
 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |