Sunday, April 04, 2010

::~77~:: Award Dari Cik Madihah...


Assalamualaikum...

Pagi ni, aku bangun awal jugak lah konon cam nak habiskan 2 chapter subjek PSA ni. Tapi sebelum tu, onlaa lappie... dan ternampak la kaler-kaler biru gelap berkelip2 di modem celcom broadband nie. Biasa kalau warna macam tu, ada 2 hipotesis jek yang boleh dibuat.. Satu, connection laju tapi tak stabil dan putus2.. Dua, connection buat-buat laju tapi slow cam dugong merangkak dalam longkang... So, sebelum ape2 kesimpulan dibuat dari hipotesis tu, aku pun try la connect guna Mobile Partner nie... Tak sampai 2 saat, tertulis...

"Alhamdulillah, connection successful.."

Masuk laa facebook, ingat nak tengok2 ape yang berlaku dekat dunia luar 10-15 minit... Setelah 15 minit berlalu, rasa macam tak nak bazikan peluang yang celcom bagi dengan kelajuan internet yang agak luar biasa tuh... so aku pun bukak blog2, lompat2... merangkak2... terjun-terjah sana, baca post-post yang diupdate leh kengkawan dulu2... last2, sampai 2 jam aku ngadap blog aje. HaishY~ Ape laa nak jadi nie...... T____T


Btw, masa melompat2 blog tadi.. tersinggah laa dekat blog Cik Madihah Meow2x... Dan terbaca jugak pasal award bloggers tuh... Pastu ternampak lah jugak nama aku di tangga kedua dalam list2 yang dapat award tuh... :) Tak sangka pulak Cik Madihah rajinkan tangan die tuk kalungkan award ni dekat aku. Dan ini die award yang comel dari cik madihah meow2x tuh..




Heh, ni kali pertama jugak aku dapat award sepanjang 9 bulan aku bergelar bloggers nie. Tapi aku rasa aku macam tak layak pun dapat award, sebabnye blogger yang dapat award biasanya bloggers tegar yang sentiasa mengupdate blog macam cik Hanis @ cik Irah tuh. Anyway, double... no.. triple.. terima kasih dekat cik Madi~ celebrate

Sape lagi ek nak bg award ni ? hurm.. rasanya tanak bagi kat sape2 kot, sebab masa aku kecik2 dulu mak aku ada cakap.... "Kalau ada orang bagi hadiah kat kita, kita tak boleh bagi hadiah orang tuh kat orang lain...." So mintak maaflah ye, aku berpegang pada nasihat mak aku... Eheks, takdelah. gurau aje.. pade sape2 yang nak award nie, amek jek lah. tak salah pun~ ihikhik

p/s : Comel jugak kelip2 Tahniah tuh... Pandai designernye buat... huhu, lepas ni kene blajar jugak la buat2 award camnie. senang skit masa depan nak menghargai apa yang orang bagi kat kita nanti, ye dak ? rindu

Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE
 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |