Tuesday, March 16, 2010

::~71~:: DD dan Keychain


Assalamualaikum,

Its a been a while since my previous posting here, right ?

Bukannya malas nak update, nak sangat update.... nak sangat buat post pasal kes dua-tiga hari sebelumnya nie... but lately i was so damn busy dengan PSM, assignment, quiz, and presentation... so, sila laa salahkan kepada Mr PSM yang sentiasa menyuruh saya menemaninya 24 jam, Puan Assignment yang makin menjadi-jadi kemanjaannya bersama saya mahupun inche Tests yang selalu muncul sejak dua menjak nie... Hailo, kan senang kalau boleh update blog pakai-niat-sambil-kunyah-chew-gum-berbaring-atas-katil... T___T

Haah, baru ni ade orang blanje Dunkin Donuts... Memang dah lama mengidam DD ni, tapi takde masa nak pergi beli kat JJ Taman U tuh... Masa banyak dihabiskan dekat bilik bersama Mafia Wars tersayang aje.. T_T Anyway, here's d picture of d so-called Dunkin Donuts;




[~Thanks my junior, Nadia Shaira!~]

Disebabkan badan saya yang kurus-mulus(fakta ke auta nie?) ni, so tak dapat laa nak habiskan DD tu , then terpaksalah panggil gerombolan tentera-kelaparan di bawah untuk habiskan...


[~Plz3x jangan tengok kat bahagian sensored tu... :D~]


Dan tentera2 di atas tuh semuanya carik DD yang ada choc. layer. Taktahu kenapa diorang minat sangat ngan choc layer.... Agaknya peransang untuk mencoklatkan warna gigi kut... Anyway mintak maaf laa ek, tuan punye blog dengan kerjasama rumatenya da sodok awal2 DD choc layer.. :P

Ehmm.. Ni pulak ada hadiah dari someone yang hanya mahu dikenali dengan nama FN. Thank Q ek FN, harap2 bukan susu F&N laaa kat dalam bungkusan tuh...


[~Ape maksud simbol keychain sauh tuh FN?~]

Thank you a lots yer cik FN. Comel. Boleh tambah lagi koleksi gantungan kat noticeboard saye nanti.... hikhik

Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE
 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |