Thursday, February 25, 2010

::~68~:: Pendrive Metallic Dijumpai.


Assalamualaikum,

Tak sangka ramai jugak yang terpedaya dengan post sebelum nie... Memang rasa bersalah dengan post tuh, so di sini saya nak mintak maaf laa kalau intro post bernombor 67 macam gempak jek.. tapi content-nye macam haram jadah ja.. anyway, kepada sesiapa yang baca dan rasa tertipu tuh, saya dengan berbesar hati nak ucapkan, padam-muka jek laa.. Okay. :P

Haah, 2-3 hari sebelum cuti minggu lepas... saya ada terjumpa seketul pendrive di sekitar ruang legar Kolej 10 ni.. Ketika tengah ralik berjalan lenggang-kangkung kat parking motor, pastu hampir jatuh terkangkang dek tersepak benda metallic yang bergelar pendrive tersebut. Memang pada masa tu, segala ayat caci-merbau yang tak pernah dicipta oleh mana2 penulis novel di muka bumi ni terkeluar dari mulut seorang budak pendiam (hiperbola sangat) ni kat benda metallic tuh. Yer la, berbaring di tengah jalan membabi-buta... Yang tuan punya pun satu, yang pergi jatuhkan secara tak sengaja dekat tempat orang jalan kaki tu kenapenyee... haih~ Masalah betul tuan punya pendrive tuh...


Sila....

Ni gambaran pendrive tersebut mengikut kamera litar terbuka penulis,


[~Tolong jangan tenung lama2, takut ada yang buta mata sebab silau~]

Spesifikasi pendrive tersebut -:

Drive's Name : D-La
Colour : Metallic

Capacity : 4G

Add. Info: Ada bulu pelepah kaler pink dan biru, tak bertudung, ade kaler oreng when connected wif USB port dan kalau dilihat secara 'mata-bogel' ade tertulis cruzer micro kat body die..


[~Kelihatan bulu pelepah pendrive bergedik-gedik bila digunakan~]

***
Antolog : Untuk masa ini, semua data-data dalam pendrive tersebut telah didelete secara tidak rasmi. Tapi takyah risau encik tuan punya pendrive, semua data sudah di back-up terlebih dulu. Dan disebabkan pendrive tersebut teresak-esak meminta saya menggunakannya, so saya meminta keizinan tuan punya untuk memakainya terlebih dahulu...
sembah

***

So, kepada sesiapa yang terasa kehilangan pendrive yang memilikki ciri2 di atas, bolehlah terus roger saya dekat facebook profile saya (klik dekat FB profile sebelah kanan blog ni) dengan menghantar message atau terus klik ni...>Hantor Message<.

"Woi, pendrive hilang pun kene masuk blog gak ke.. ?", kata Azhar kepada ZaaRz sambil menggelengkan kepalanya... :ayokona:

Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE
 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |