Friday, December 18, 2009

::~55~:: Post Awal Pagi...


Cerita buang masa skit pada awal pagi..

9 jam yang lepas :

Kelihatan Abu, si rumate tuan tanah tengah mengemas-ngemas barang di UB1, 3002.

ZaaRz : Eh... Abu, ko nak balik ke malam nie ?

Abu : Yup, aku balik kot... Tapi taktau lagilah malam ni balik sini ke tidak.

ZaaRz : Oh, takpelah.. Aku tak kesah pun, lagipun aku nak layan movie hantu2 gak sorang-sorang dalam gelap malam nie. Macam feeling skit ko takde... (jahat kan ?)

Abu : haha.. Okay. Aku tak balik laa camtue...

ZaaRz : Heh.. Okay. Aku tak kesah pun... (sambil memandang laptop tanpa tengok kat rumate)

***
8 jam yang lepas....

- Antara azam ala-ala islamik saya tahun ni, tanak caye lagik dah menda karut-marut macam hantu, pocong or zombie2 nie.. Mengarut jek semua tue, orang melayu ni cepat sangat percaya kat benda-benda karut-marut nie. Sampai penuh kat tv ngan cerita2 hantu... isk, bosan.. tuelah sebabnya saya tak nuntun sangat tv sampai sekarang.


Sekarang, 3.30 a.m


Baru aje lepas menghabiskan 4 buah movie; Gone in 60 seconds, The bloody Vampire, HK Kuryuu, ngan The momok of Malaysia... dan 3 daripadanya adalah cerita yang sentuh-menyentuh ngan cerita hantu... (vampire ngan zombie kira hantu x?). Tapi tetiba jek aura takut datang, sebab tinggal sorang-sorang...malam jumaat pulak tue, disupportkan lagi bila rumate takde..(Nie laa susah tinggal dekat2, senang nak balik pastu tinggal sang rumate sorang2. Bagus Azhar, salahkan rumate banyak2~)...

Tue lah, buat berani laa kononnya pergi layan 3 cerita hantu tue... last2, tengok aje vampire mata merah rasa dah cuak~ T_T Pastu, campur pulak cerita zombie yang macam siot aje muncul tiba-tiba depan skrin laptop.. ngan saya2 berteriak sekali kat zombie tuh.. last sekali, cite momok lagi takleh blah.. hantu pakai kain putih, pastu duk mengilai2 kat bumbung rumah... Eish, seram. Sampai budak-budak yang duk nonton bola kat bawah tu berteriak goal pun, saya ingat suara puntianak. LoL~

~~~~~

Btw... Buat si Rumate,

U tanak balik lagi ke ?
U tak rasa lewat ke nie... ?? Dah pukul 3.30 nie... Tak elok balik lewat2 malam kan...
So, balik laa cepat2.. T_T Kita bace yassin sesama subuh nanti, kan maalhijrah.. please... please...
:sorry:
sob-sob-sob...


Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE
 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |