Wednesday, October 14, 2009

::~37~:: Hati Berpenyakit...


Yattamasaigosenka des...

Akhirnye, berlalulah sudah ramadhan test Power System petang tadi.. Alhamdulillah, tak berapa stadi tapi boleh jawab... Ajaib jugak bile idea datang dengan mencurah2 tadi, tak macam test power E minggu lepas.. setadi kemaen, sampai pergi mana-mana bawak nota... even time mandi pun, duk nyanyi2 lagu equation Power E yang menakutkan tue... Tapi, tak jugak dapat jawab... haih~ Papepun, tawakal ajek lah.. tunggu result carry mark ntuk sem ni... harap2, sebelum minggu depan keluar lah.. baru tanamkan spiritual nak setadi tue awal-awal skit.... kan ?


Hm... Di sebalik kehappyan sebab test dah habis tue, ade lagik mende yang membuatkan saya tak happy. Bukan pasal kerja.... Bukan jugak pasal assignment mahupun homework. Tapi yang dirisaukan, penyakit hati nie ? Heh. Kenape laaa timbul perasaan tak puas hati ni kat seseorang ? Susah sangat ke manusia-manusia yang berkapel nie nak bagitaw yang dah ade gF @ bF ? Isk, memang la kapel tue tak perlu dihebohkan, tapi kalau dah tanya sampai 20-30x, nape taknak ngaku lagi ? isk~ pelik sangat lah ngan perangai manusia berkapel-kapel nie... ADes, mintak maaf kepade sesiapa yang terasa. Takde kene-mengene ngan korang, okie ?

Dan saya nak luahkan perasaan jugak kat sini... Kepada mereka yang berkapel tue, setialah pada yang satu. Takyah lah bagi harapan ntuk orang lain cucuk-mencucuk lagi~ ^^ Kesian kat orang lain tue, kalau die betul-betul 'ter-ngidam' kat budak yang dicucuk tue. Kan ? Benda yang melibatkan soal hati & perasaan nie, tak boleh dibuat main.. Teruk jadinya nanti. Saya bercakap pun berdasarkan pengalaman, pernah jugak terlibat ngan perasaan mase mude-mude dulu; Sakit, kecewa, frustrated dan berbagai-magai perasaan yang keluar dari hati yang satu tue...

Papepun, saye tanak berkapel2 (maybe untuk mase nie kot, haha), mudah-mudahan... 2-3 hari lagik, terus aje ade utusan dari keluarga ntuk masuk meminang sape2... dan dengan galak-hatinya, saya akan berkata ON... Joking jek lah, its too early for me lah. Kursus tunang pun tak amik lagi lah, apetah lagi kursus kawin..lah ~

Lepas ni, silalah stop gossip anak dara muda di profile blogger saye nie...



Die ni adelah anak saudara saya, Nur Suhada... Baru aje 13 tahun, takyah lah tanye2 macam ni lagik... "Awek ko ker tue ? Gf ko tue ? Bile nak kawein ?" Rimas laa dibuatnya.... Betul nie... Tak tipu~ T_T




Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE
 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |