Friday, October 16, 2009

::~38~ Insan yang bernama Adik...


Selamat pagi & tengahari....

Syukur, alhamdulillah... minggu yang memenatkan dapat dilalui dengan jayanya... Presentation, semuanya OK. Kerja yang sebelum ni bertangguh2 dan dibuat 'last-seminit', pun dah hantar. Sekarang yang tinggal, report lab & report ethics. Dan semestinya, report PSM yang bakal dipungut minggu depan.. Oh, ketensenan mula kembali bila sebut pasal PSM.. Takpe2, abaikan pasal tue dulu....

Memandangkan adik saya, Tuan Ariffuddin tue bakal melalui zaman kegemilangan SPMnya beberapa minggu lagi, so... sebagai abang yang sentiasa menjalankan tugas-tugas seorang abang yang penuh berkaliber sebagai seorang abang, so abang nak ucapkan selamat menempuh SPM lah untuk Ariff. Abang harap adik dapat menggunakan masa yang ada nie untuk mengulangkaji subjek-subjek yang agak senang bagi abang, tapi "susah nak mampus" bagi adik tue... Tingkatkan segala usaha membuat latihan add-maths tue, insyaAllah... Berkat kesungguhan dan keinginan mendapatkan sebuah laptop second-hand berjenama ACER 5553 Made in Thailand, tercapai nanti..." Okey, dan ini adalah hadiah seorang abang untuk adiknya sempena hari jadinya 4 Jan lepas....



[~Yang dibeli pade 15/10/09~]


[~Gambar nie diambil dari www.GSMArena.com, tapi memang sebijik lah. Kaler Pun Same~]

Spec : Symbian OS v9.4, Series 60 rel. 5, 3.2 Mx camera, ade Radio, ade jugek wifi, ade jugek-jugek GPS, touchscreen, 8G Memory card dan macam-macam agi lah~

Alamak, tak sanggup pulak nak menipu lame-lame...sembah Meh sini nak jelaskan kat tuan-puan yang sedang ditipu sekalian, sebenarnya... Saya takdelah baik hati sangat nak hadiahkan handphone cecanggih camtue kat sorang adik yang agak poyo tue(sebab bila mintak, semua dapat~)ihikhik. Nie die kirimkan aje, hadiah saye ntuk die... hanyalah mencari + membeli handpone tersebut aje... hohoho~ angkatkening Tapi pelik jugak, apelah yang die nak buat ngan teknologi yang ade pade henpone tue... Hish, die cakap nak ngorat-ngorat budak kelas die aje.. nak msg2... tapi kenape perlu ade GPS ngan wiFi lagi lak?? Agaknya die nak track bakal gF die tue koT~ Haiyaaa, susah jugek kalau ade adik yang berperangai pelik nie ek...~

Haiish, seronoknya jadi anak bongsu... nak ape2, semua dapat.. isy, kejelesan sebagai anak kedua bongsu mulai mengganggu benak fikiran lagik... Oh, sadisnya bila takhtaku selama 6 tahun tue dirampas olehmu, Adikku~


p/s : Untuk adik-adik tidak-dikandung-cuma-diangkat di luar sane pun, selamat mendudukki SPM & final Exam yer.. encem

Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE
 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |