Monday, October 12, 2009

::~36~:: Minggu Kebizian!



Assalamualaikum... minggu nie, insyaAllah saya sibuk... sibuk dengan tests, assignment dan presentation yang perlu disiapkan serta disubmitkan dalam minggu nie jugak.. Tapi tuelah, macam tak sempat jek nak settlekan segala benda tue. Hish~ Ade tak sesape nak tolong buatkan assignment nie ?
:siga:

Dan untuk hari ini, ade last presentation untuk IVAT* lab which is entitled Glass Insulator... Everything was done, the slides, the rehearsal and the reports... Just need to memorize all of the important facts bout the insulator. T_T Kenape lah aku kene part discussion lagik ? Isk... seriously, the discussion part kinda hard for me lah... Need to explain by my own understanding, relate to the theory and blabbering all the nonsense stuff.. experiment tak jadi, pastu terpakse modified sendirik dan explain gune logik akal... Dats y discussion part yang paling susah nak present.... T_T you'al, wish me luck yeah...

For this tuesday, ade test lagik untuk economy kejuruteraan.. I dont know what they call, make-up @ back-up test, tapi yang I tahunye... ade test ntuk cover balik test 1 hari tue.. dan semua wajib amik test tue...Isk~ Then, on the next day pulak.. ade test Power System, yang satu haram lagi I tak study... sibuk dengan persediaan untuk presentation Communication System, yang satu kejadah I tak faham flow nye.. Dan hari rabu tue jugak, kene hantar 2 reports untuk ethics. Adus, pun tak siap lagiK... isk~ Kenape susah sangat hidup seorang pelajar nie ? Sape2 nak yang dah berkerja tue, nak swap tak jadi pelajar balik ?

IVAT = Institut Voltan dan Arus Tinggi
***

Oops, before i forget... i would like to wish happy 22th besday for my ex-skullmate bestfriends, Mohd Asyraf bin Badlie..celebrate. Macam biasalah, semoga panjang umur, murah rezeki, cepat matang, belajar rajin2, happy2 selalu dan bla..bla..bla...bla... di samping orang yang tersayang ekh... Here's a picture of him~





[~Forgive me coz i didnt ask ur permission first to put ur picture here... Hak2..~]

Haah, gambar 1st tue diambil kat rumah beliau di duriang burung mase kiteorang form 4-5 cenggitue lah. So, saya rase die dah bertambah2 hensem skang... (betul, tak caye tengok kat friends list I kat facebook).. Tapi mintak maaflah seme gurls tue, dis guy already taken (hope so!)... ehehe... Tapi budak nie single lagi *kot* nye...



Seperti biase, tuan umah mesti laah selalu nak promote diri die kan ? Hahak.. takde makne nyee laar, sebenarnye nak tnjuk gambar besday boy yang tengah khusyuk mengadap komputer kat belakang tue aje. Nampak tak yang baju putih belah kanan tue ? (takyah tengok baju kuning tue.. jelir) Haa, tue laa besday boy..Hensem kan beliau (sekali lagi, abaikan baju kuning tue....ihikhik)

And to him, kenape kite tak serapat dulu yekh ? I remember those moments we shared together lorh... It just... just... a wonderful + great + finest moments in my life... Thanks for being one of my oldiest bestfriends..topi. Nanti nak lepak2 kat mydin mall, bagitau awal-awal lagik ekh...

Haah, untuk budak tue pulak... selamat terbang tinggi-tinggi besok.. Jangan tertinggal mende-mende yang penting lagi kat umah tue.. Kang tak pasal-pasal kene angkut satu rumah bawak balik sana... Haha~ Satu jek pesanan I yang tak berguna, janganlah mensia-siakan perkhidmatan yang internet yang berbayar tue... so, selalu2lah online ym nanti dan buzz budak ZaaRz nie..jelir

***

Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE
 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |