Friday, October 09, 2009

::~35~:: Alahai K10..


**I have been studying Power E non-stop for almost 2 hours... So, I need a little rest for my mind before i continued moving to another chapter...**

Dan for u'all guys, sila jangan marah nak membebel panjang-panjang kat sini yep...jelir I really-really need to spew whatever just crossed in my tiny minds right now....men2

*******

Aduhai Bondaa..... Ampunkan~ Rolled.... Satu Hari Di Hari raYa, Ku lihat wajah suci ibuku.... kulihat wajah kasih ayahku, ku gembi.....~ Rolled again, Selamat, Hari Raya.....~ Then, they'll definitely change to the next 'Raya' song which i oso dunt know what song that come be.

Heh, sungguh pelik lah bila geng-geng staff kolej K10 pasang lagu raya kuat2 time orang ngah melayankan perasaan tido selepas subuh nie...Haih~ Saya pun tak kisah sangat kalau terkejut dari tido sebab lagu tue, tapi yang membuatkan saya kisah ialah.. saya tengah study untuk test petang nie, dan memang takde masa nak melayan perasaan dengan raya2... so silalah perlahankan volume lelagu raya tue... takpun, bagi menjamin kebahaggian hidup semua penghuni k10, silalah tutup lagu2 tersebut... onegai~ doa

Hmm...Rasanya kalau membebel kat sini takde gunanye jugak... Okeylah, kita lupekan k10 tue untuk sementara waktu nie... Jom dengar dan layan lagu dibawah lah...... rindu



I can almost see it
That dream I am dreaming
But there's a voice inside my head saying
"You'll never reach it"

Every step I'm taking
Every move I make feels
Lost with no direction
My faith is shaking

But I gotta keep trying
Gotta keep my head held high

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be a uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose

Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb

The struggles I'm facing
The chances I'm taking
Sometimes might knock me down
But no, I'm not breaking (betul2x..)

I may not know it
But these are the moments that
I'm gonna remember most, yeah
Just gotta keep going

And I, I got to be strong
Just keep pushing on

'Cause there's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be a uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose

Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb, yeah!

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an uphill battle
Somebody's gonna have to lose

Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb, yeah!

Keep on moving, keep climbing
Keep the faith, baby
It's all about, it's all about the climb
Keep the faith, keep your faith, whoa


Saper tahu lagu ape ?star cepat2 teka... nanti ade hadiah... Hehe... Tipu aje, lagu nie dinyanyikan penyanyi yang saya pun taktau asal usulnya, Miley Cyrus.. Lyrics ntuk lagu The Climbs nie pun boleh tahan, seswai untuk budak tahun 4 yang hampir putus asa dengan kesibukkan menggila nie...

Sape2 nak download, boleh laa search kat google jek ek... I malas nak put download linklah ~jelir Tapi kalau ade request ntuk D/L, insyaAllah i letakkan linknye nati... buleh ? topi

Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE
 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |