Friday, October 02, 2009

::~29~:: PSM Present? Done!!


Alhamdulillah,

PSM presentation was done. Yeay, skang yang tinggal test 2 untuk Power Electronics next week.... T_T Kenape lah hidup seorang pelajar ni tak habis-habis diganggu dengan makhluk-makhluk seperti tests, quizes dan assignments yang bertimbum tuh? Sungguh berat hati ini nak memikul semuanye tue......xpasti

Btw, untuk minggu depannye.... kene ready awal-awal, taknak dah jadi macam test 1 ritue... InsyaAllah. Lepas ni, kene tambah secukup rasa lagi fokus dan kerajinan stadi untuk subject tue..

Untuk semua kawan-kawan, saya doakan anda berjaya menghabiskan degree, diploma atau apa-apa yang anda ingin impikan. Teruskanlah berusaha untuk mendapatkan cita-cita anda semua tue.... InsyaAllah, berkat kesungguhan dan keyakinan anda semua... cita-cita itu akan dapat digenggam satu hari nanti....doa

**OFF TOPIC**

Nak mintak kat sesape yang kelik-kelik-pastu-tetibe-tercampak-kat-sini, tolong vote poll box untuk template nie ek. Poll box tue terletak kat belah kanan sekerin nie... Nak taw, kot-kot ade yang berpendapat layout nie masih lagi tak best untuk korang semua melekat kat sini.... Ok! Kerjasama anda semua amatlah dihargai bak kata pepatah,


"apa yang penting.... kerjasama...."
"apa yang penting.... kerjasama...."
"apa yang penting.... kerjasama...."
Kerjasama...Kerjasame....Kerjesama... gelakgulinggelakguling

Terima kasiih.... Kerana sudi menggundi dan singgah diblog ini... :D

[updated : 3 Oct 09, 9 pagi]
~tinggal 2 hari agie sebelum poll tue ditutup... huhu~

Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE
 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |