Wednesday, September 30, 2009

::~28~:: Lega Rasanya....


Untuk Puan Najmah yang gatal nak kawen umur 22 (aku tengok kat facebook quiezes ko, jangan marah),

Motor aku yang dicabut sekateh-sekateh....


[~Bro tue tengah berusaha memujuk motor tue....~]

Nie penyebab aku tak dapat nak tunaikan janji aku petang tue.... aku terkandas kat luar campus lebeh kurang 2 jam. Siot betul motor. Dah la mengurangkan duit raya aku 30 hengget baiki ko. ingat senang ke nak wat muke seposen dapat 30 hengget tue ?

:ayokona:
gerrgbbrcvkgasd..

Mau humbang ke dalam tandas jek, seb baik lubang tandas tue lagi kechik dari motor nie.. Heh. Stop beleber kat motor. Tak boleh mengutuk banyak2, nanti motor nie merajuk pulak.. kene tinggal seminggu pun dah buat hal... tukar baru, baru tahu...

:sobrakana:
gRrsrbrvsaeas..bla..bla..

*dah la beleber, AzhaR!*. Ok, stop~

*****

Fuuh... sungguh lega rasanya hati bile test communication system [ComSys] petang tadi ditembak dengan jayanye...menari


Tak sempat habiskan study pun untuk subjek tue. Dengan latihannya tak buat. Study pun 3 jam sebelum test. Eh, taklah... Menipu pulak rasenya kalau cakap 3jam sebelum test. To be sharp, 2 jam 30 minit sebelum test baru saya se-tadi. Serius nie...! Tiada yang tidak benar melainkan benar-benar belaka...

Papepun, alhamdulillah.. berbekalkan ilmu di dada yang diturunkan oleh Dr Razali tu, boleh la jawab serba-sebanyak soalan yang ditengok dengan mata kasar tue. Nak kata, salah semuanya tu tak tau la... at least boleh jawab lah. Papepun, kene tunggu resultnye jek lah minggu depan. (insyaAllah, kalau Dr Razali tue rajin+tulang ringan nak semak awal-awalgarupale)....

Erk... sorry, topic raya dihentikan untuk sementara waktu... Nanti, kalau tulang nie dah ringan... saya sambung cerita raya tue lagik yep... topi

Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE
 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |