Monday, September 28, 2009

::~25~:: Da Sampai UTM...



Alhamdulillah, genap pukul 9.45 pagi tadi... sampai jugak saya di UTM tersayang dan terchenta ini. HErk WeRk blueeRk, tolonglah... tak pernah wujud pun rasa nak bercinta dengan UTM nie, sebab die la saya terpaksa menamatkan mood beraya ini.. Haih.. tumbuk

Disebabkan semalam dapat naik bas free lagi, so... kat sini nak ucapkan terima kasih sekali lagi untuk pakcik-pakcik driver bas yang sentiasa memakai baju rasmi drebar bas SUK Terengganu sepanjang malam dengan bergayanya itu kerana telah menghantar kami, warga UTM pulang ke destinasi dengan selamatnya. encemHeh, terima kasih yang tak terhingga jugak sebab bas FREE yang saya naiki salah satunya bas yang menghantar saya ke depan pintu masuk kolej 10 ini.. Baik sungguh pakcik driver berdua tu, sampai hantar kita orang kat kolej masing-masing. Bukan satu-dua kolej aje kat UTM nie, tapi ade 13 kolej.. tepuktangan Pheww... Satu jam menunggu bas tue pusing semua kolej... Papepun,sebab bas tue FREE, saya tak kisahlah satu jam yang macam satu minit tue... :P [tapi ada orang tak puas hati, gara-gara terpaksa ponteng kelas pagi tadi...]



Oleh kerana saya dan seorang hamba Allah yang tak ingin dikenali merupakan orang terlast turun dari bas PERMATA itu, so sempat jugak laa berborak-beramah-bermanja-manja dengan pakcik-pakcik drivers bas tersebut... Banyak sungguh ilmu memandu bas + buat lawak version orang-orang tua yang dapat dipelajari. InsyaAllah pakcik, nanti saya akan sebarkan sedikit sebanyak ilmu lawak orang-orang tua tue dekat kengkawan saya yang terdekat nie yerp.. :P hehe..

By the way, sebelum turun dari bas tue... salah sorang dari pakcik tu, mengangkat beg saya buat keluar dari bas... Oooh.. baik sungguh beliau,dah boleh jadi calon bapak mentua dah nie... ^_^ rindu Heh, pastue.. ade jugak 'sorang' makhluk Allah tertinggal sweater kat seat dier... Saya tak tau la, gerangan mane 'sorang' itu.. tapi yang pasti, dia adalah berketurunan hawa dan memilikki bentuk badan menarik kurus sikit berdasarkan bentuk pinggang sweater dibawah....


oHoo... ramping kan sweater budak nie ? :yawn: So, kalau ade siape2 yang kenal sweater camnie, bolehlah terus menghubungi saya takpun contact si faizal permata tue untuk urusan penebusan sweater tak basuh-semalaman yang menjadi igauan rumate-ku ini... Haks~gile

Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE
 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |