Saturday, September 19, 2009

::~24~:: Ayah Sue... Datang lagi...


Yeay,

Hari ni dah masuk hari yang ke 29 kite puasa... dan esok pulak, 1 syawal merangkap kepade raya pertama... Perasaan happy tu ade jugak nak beraya (dan kutip duit raye) nie... Happy jugak bile buleh jumpe ngan seme ahli keluarge yang susah gile nak jumpe sebelum nie... Kak za, Kak da, K Sal, Abg cuyi, A. yo, A. Ri n semuanye ade. Cume, family kak jie jek yang tak sampai lagik.. InsyaAllah, rabu nanti sampai lah kot... T_T

Tapi kan, dalam perasaan happy nak beraya tue.. sedih jugak sebenarnya.. yer la, ramadhan yang ditunggu selama setahun, dah nak berlalu dah.. lepas nie, kene tunggu setahun lagik tuk berpuasa selama sbulan neh.. Haih.. sedeh.. lepas nie, takleh daa wat teraweeh..dan dah tak rajen dah nak bangun sahur awal-awal pagi.. T_T Papepun, semoga umur ini dipanjangkan untuk menjemput ketibaan bulan ramadhan yang akan datang..insyaAllah. erk, gaya bercakap macam esok confirm raye aje.. hehe.. topi

Heh.. memandangkan semua anak-anak sedare dah berkeliaran kat umah nie, so... status saya sebagai seorang 'Ayah Sue' dah diaktifkan secara otomatiknye.. hoHo, lame dah tak aktifkan mode Pak Sedara nie.. Bukan senang nak aktifkan mode nie, kene tengok & manje-manje ngan mereka-mereka yang comel tue dulu baru mode tue berjaya diaktifkan angkatkening. So, bile dah diaktifkan mode nie... mestilah perangai dan kenakalan pak sedara dalam mengusik dan menyakat serta mengerjakan anak-anak sedara tue diaktifkan jugak...tanduk Heh, tapi takde plan lagi nak mengada dan menyakat diorang nie ngan ape ? heh.. korang ade plan tak ? setan



Sekarang, tak sabar gile nak jumpe ngan anak K Jie yang comel gile tue... :woooh: Nor... Ape Heh. tak ingat lagi.. Nur Anis Solehah kot. Puteh gile die nie... macam Ayah Sue die jek. Takpe, biasalah tue kan.. Anis tue ade ikut persamaan ayah sedara die jugak agaknye... Tak caye ? jom kite tengok.... encem

[~Ade persamaan kan ? Hoho... :ahaha:~]

Haah, dalam post lepas... saye ade terlupe nak mentionkan name anak Abg Syuk yang ke2(bukan terlupa, tapi memang taktau pun). Sebenarnya, nama anak gadis puteh manis tue ialah Farah Nadirah Sofea @ Farah Nadia Sofea :blush: (tak sure sangat, sebab namenye agak panjang dan tak best sebab Abg Syuk yang bagi name).. hoho.. Nanti buleh picit-picit dan cubet-cubet diorang.. Best-best... Nak angkat, tak berani lagi.. Kecik sangat...

Haah, skang dah dalam mode 'Ayah Sue'... So dalam 2 minggu nie, kamu sekalian tolong laa 'address'kan saye Ayah Sue jugak yer.. Haha.. jelir

Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE
 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |