Tuesday, August 18, 2009

::~14~:: Dah sampai...


Assalamualikum!! Elop!! Hye!! Konichikwawawa!

Akhirnya, setelah penat lelah saya membanting tulang menunggu selama 1 minggu, akhirnya sampai jugak surat yang dipos oleh seseorang istimewa untuk saya...

Meh kita tengok, apa ada dalam surat tue...



[ Figure 14.1 : Envelope Consisting Speaker Cable ]

Hehehe.. sebenarnya takda ape sangat pun, cuma wayar / kabel (tak tau nak panggil ape, confuse sikit bab-bab elektrik nie... nama je budak letrik, buang karan ja.. T_T) yang telah dipos oleh kakak saya no 9 tuee jek.. Ade 2 wayar dalam tue, satu wayar untuk speaker connection, dan satu lagi untuk cooling fan for My-Super-Tera-Beloved laptop nie (Hanis panggil Lappie.. Heh).. Super hyper big grin kepada Kak no 9 tue ek... sengihnampakgigi

Lepas ni, boleh laa meng’gema’kan gua bilik saya nie dengan bunyi-bunyi yang meretakkan gegendang telinga sape-sape yang mendengarnya.. hohoho.. asyik-asyik rumate aje pasang kuat, meh kita lawan speaker siape lagi power (walaupun pada hakikatnya dah kalah dari segi prices!)..

Heh, teringat pulak.. tadi ada sorang hamba Allah cari blog nie... then, cam mana dia boleh tersilap masuk blog yang ada dragon fruits.. (bila pulak saya makan cik naga buah nie eh ?) Bila dia keep trying entering www.zaarz.blogspot.com nie, yang keluarnya posting sal gundam + karipap pulak. Heh, heran betul.. skalie lagi, saya cakap kat dia.. tak pernah pulak saya postingkan menda-menda yang berkaitan gundam yang tengah makan karipap tue... HoHo.. agaknya, dia tersilap ke blog Bobby-San kot.. Neway, pas suh die search kat google... Barulah dapat masuk ke blog ni.. ^_^

So, welcome to my blog.. Cik NS~ Rajin-rajin la menggatalkan tangan yang tak gatal tue dropping comment ek (nak komen yang comel & baik2 aje !! topi menari

Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE

6 comments:

reezLEEN on August 18, 2009 at 5:40 PM said...

bukan kat taman tun tuu banyak ke jual wire tuu??? neway slamat bergembira dengan bunyi2an yang membingikan tuu. jgn lupa bulan pose nnt bukat ayat qu-ran kuat2 gak taw :p

yariennisha. on August 18, 2009 at 6:34 PM said...

I call my baby laptop as Lappy.. Please use the correct spelling.
Hahha. :P

Jay Saja on August 19, 2009 at 11:20 AM said...

chit! jeles ak seyh. speaker ak ilng! :( huhu~ pulak dh tu...headphone pun nth ke mne. waaaa~ xbest xleh tgk movie/dgr lgu kuat2. huhu~ T_T

ZaaRz on August 19, 2009 at 8:29 PM said...

Iwan : InsyaAllah... :D nak bukak lagu nasyid jugak nie... haha!

Hanis : erk.. salah ek ? sorry2.. Lappy... Nati kem salam kat die eh...

Some1 : alaa.. beli aje yang baru.. gaji time part time dulu kan banyak.. siap boleh beli home theater lg kan ?

Jay Saja on August 19, 2009 at 11:34 PM said...

ewah...mne de~ dh abes la duet tu. :(
kakak nk pkai duet ritu. bg dye pkai dulu.
huhu~ pkcik...awt blog kmu xletak lgu...? :)

ZaaRz on August 20, 2009 at 1:15 PM said...

Ola... aku tak brape minat sket blog2 berlagu nie.. speaker aku slalu Max Volume, then masuk blog berlagu aje...Husih.. Terkangkang lat nati rumate aku dengar lgu kuart2 tibe2...

Jeez.. aku mude lg weh, tp matang aje... !

Post a Comment

 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |