Saturday, August 22, 2009

::~15~:: New Looks!



YeaY....!!
:okay:

Akhirnya, siap jugak mengedit-edit template selama sehari semalam sampai tak cukup tidur... Waargh... Ngantuk-ngantuk.... !! Banyak pulak problems bila install template nie kat cnie, tapi alhamdulillah semua problemsnye dapat disettlekan dengan jayanya atas bantuan Madam Google yang belum kawen nie... Banyak betul tutorial yang die ajar, mudah untuk difahami pulak tue... (cheh, sampai macam nak keluar darah putih dari mata nak faham coding semua nie)... Erk, sorry.. kredit tak dapat nak bagi kat programmers yang bagi tunjuk ajar segala benda yang berkaitan dengan HTML, CSS dan Javascripting nie.. Ramai sangat, kalau listkan... rasanya sampai tahun depan la tak ade penghujungnya...
Anyway, thanks for those who spending their time to make super-useful-tutorial & tricks for beginner bloggers just like me!!

So ? Kawan-kawan, apa pendapat anda semua ngan template baru saya yang kiut-miut nie ? Ada pape hinaan, kutukan @ nasihat yang nak diberikan ke ?

Apa-apapun, nie la template yang pertama dan terakhir saya kot.. Lepas nie, takmo da tukar-tukar template... cam kata Abu (my current rumate), "setia aje pada yang satu..."

Heh... Sempena datangnya Ramadhan yang ke 22 dalam hidup saya nie, saya nak mengucapkan selamat berpuasa kepada semua mereka-mereka yang beragama Islam... peluk... Marilah kita sama-sama beramal... dan menyanyi lagu dibawah... (haa..takder kaitan)... :woooh:

Ku mengharapkan Ramadhan
Kali ini penuh makna
Agar dapat kulalui
Dengan sempurna

Selangkah demi selangkah
Setahun sudah pun berlalu
Masa yang pantas berlalu
Hingga tak terasa ku berada
Di bulan Ramadhan semula

Puasa satu amalan
Sebagaimana yang diperintahNya
Moga dapat ku lenturkan
Nafsu yang selalu membelenggu diri
Tiada henti-henti

Tak ingin ku biarkan Ramadhan berlalu saja
Tuhan pimpinlah daku yang lemah
Mengharungi segalanya dengan sabar
Kita memohon pada Tuhan diberikan kekuatan
Ku merayu pada Tuhan diterima amalan

Selangkah demi selangkah...
Dengan rahmatMu oh Tuhanku...
Ku tempuh jua

Dah-dah...terima kasih atas sumbangan suara lapar anda semua tue...tepuktangan Jom pi sahur pulak... minum

p/s : Haah.. baru teringat.. many thanks to Kang Rohman for their Read More tutorial...!!

Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE

7 comments:

reezLEEN on August 23, 2009 at 6:49 AM said...

Smart and organized templet.... wow!!! very nice. next time i want to learn from u.... hahha boleh kan???

yariennisha. on August 23, 2009 at 9:52 AM said...

Bagus. Tidak sakit lagi mata aku untuk membaca blog ini.
*Thumbs up*
^__^

ZaaRz on August 23, 2009 at 11:58 AM said...

Hanis : Tanak bagi ko sakit mate lerr niee... ;) nati bolehlah selalu melawat2 kan ?

Iwan : yer ke bro ? Thanks + big grin!! insyaAllah, boleh aje selagi ilmu2 tak hilang... :D

Jay Saja on August 23, 2009 at 12:24 PM said...

wah~! bro! ptut ak rse cm familiar jek templete nih. ;P ad blogger yg ak follow pun pkai temple ni. ala2 kmbr la korg yek. ngeh3. ;P tp...cun~! ak ske bhgian friends blog tuuuu~ UUM-Najmah. ngaaaa~ ;P

ZaaRz on August 23, 2009 at 5:50 PM said...

laa... ingat ke suke kat bahagian Bebeller tue.. :P
haha.. ye ke ? isy.. tak best la ade orang gune dah... hehe! tpi serius aku cakap, banyak gile masalah ngan template nie.. huu... satu hari aku suntuk aku duk ubah2 ape yang patut.. neway.. thankS!

dylla on August 25, 2009 at 7:23 PM said...

awak..sangat cun la template awk.jelessnyer..huhu

ZaaRz on August 26, 2009 at 6:00 PM said...

Erk... nape nak jeles kat template plak ? :D isy... template ok, tapi... banyak prob... highly not recommended! hehe... ;)

Template dila pun okey ape ?

Post a Comment

 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |