Sunday, October 30, 2011

::~94~:: Beta Testing.


Errr....

Salam.

Saya mintak maaf, buat semua pembaca, yang mungkin terbuka blog ini secara tak sengaja.. atau mungkin sengaja buka blog ini kerana nak mengusha entry2 baru. Tapi takder yang baru lak. semuanya lama-lama, berhabuk plak tuh. (bandit)

Tahun lepas. (baca sekali lagi: tahun lepas), kalau scroll semula 2-3 entry yang sebelumnya, memang ada saya bagitau nak re-construct template blog. tukar ke MBT template dan template tuh dah bertukar ke MBT sekarang. cuma tak sempat nak re-edit die punye design jek. maaf. insyaAllah kalau ada masa akan diupdate semula. masa ni, tengah mencari kebaikan dan keburukan guna template MBT ni. Tambahan lagik, coding edit HLMT pun dah banyak lupa. Nak tak nak kena belajar semula pasal coding nie... Eh, template MBT ni sedang melalui peringkat BETA Testing. Kalau rasa okay dan sesuai dengan blog, maybe akan kekalkan aje. Kalau tak, terpaksa la carik template baru. *sigh*

Sekarang nak update pasal status saya. Honestly, im single but not available (bajek HoT. memang HOT pon). Ok T.I.P.U. Hahaha. Ek, back to the topic. Alhamdulillah, sejak 3 bulan lalu saya dah mempunyai punca pendapatan sendiri. Right now im staying at Nilai, working here as electrical officer (For us, we called it as officer. For others, they might understand it with another terms ;"Engineer or Asst. Engineer"). And for sure, im happy being here. Apartment disediakan. Electric free. Water pun free. Pengangkutan pun diberi. Tapi saya lebih prefer dengan TAG6068 saya tuh lah. =) So, i think these surely enough for me to get basic experience in working life & also to get some salary utk tanggung my-single-mingled-life ni =)

Okeh. Tuh aja nak cakap tuk entry kali ni. By the time, i miss my ol's friend yang active berblog way back when i was UTM student. Anis. Bob. Madihah. Ana. Dylls, anak murid blogger aku. & everyone yang pernah berkenalan melalui dunia pemblog-ban ini. Wah, rosak betul tatabahasa aku sekarang. sembah

so sekian saje. terima kasih,
Zaarz Awang.

P/s : apasal lah blog kengkawan lama ni tak leh bukak dah. (hairan)

Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE
 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |