Tuesday, August 31, 2010

::~86~:: Salam Ramadhan & Salam Merdeka




Salam ramadhan dan salam merdeka buat semua,


Bila dikira balik, lama jugak aku tak update blog yer.... hua..hua..hua.. sory, agak malas. Eh tak, lelaki tak boleh malas², kene rajin² nak jadi ketua keluarga plus sara anak dara orang nanti (devil)... macam mana nak tampung belanja harian sampai bulanan sampai tahunan sampai kuburan kalau malas² kan ?

Heh. Baru je melawati beberapa buah blog yang selalu melewati blog ni kat komen shoutmix tu. Alhamdulillah, walaupun tak da update sangat tapi rasa happy jugak lah sebab ada jugak orang nak berkunjung tiba.... Walaupun tak beberapa kenal hamba-hamba Allah ni dari mana, tapi tak salah kalau nak mentionkan nama dorang skit kat sini kan ? So, a token of appreciation (ayat acknowledgment thesis)for those visitor yang always do ask me to update my blog,

1. Cik Mimi (bukan nama sebenar)
2. Encik Kuhariash bin Madiaseh (bukan nama sebenar)
3. Pn Roslinadadiah binti Jusoh (rekaan semata-mata)
4. Ms. Nurujagezramu a/p Madarame Ikaku.

Tanpa desakan dan pujuk rayu orang-orang di atas, confirm la tak update lagi blog ni kot.... Hua-hua-hua... Korang percaya ke ada orang paksa aku update blog buruk.berhabuk.berdebu.dan kering kontang tanpa seurat pengunjung kat sini? Heh, nama-nama tersebut hanyalah mainan kata-kata (Awas, lelaki pandai berkata-kata). Nama yang ke-empat tu pun aku ambil dari watak sampingan komik Bleach. (Oh, macam mana keadaan Kurosaki Ichigo skarang ni yer, sihatkah beliau tanpa aku?). Alamak, dah putus kata nak cakap apa. Okey. Later dan selamat hari merdeka buat semua.



p/s : Selamat hari kemerdekaan untuk semua warga Malaysia, buat teman-teman di perantauan yang tak dapat balik kampung ber-kemerdekaan di sini, padam muka diucapkan... Sekian, terima kasih.


Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE
 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |