Sunday, August 08, 2010

::~85~:: Bloody Finger


Sebelum bercerita, nak tiup2 dulu blog yang berhabuk-lama-gila-tak-update ni.... pppuhhh. pppuhhh.....

Kenapa tak update blog dah lama ?

Sebab....... Lihat gambar di bawah,



[~Bloody Finger~]

Euwwwww....... Sakit.....

Ekceli, jari utama yang digunakan untuk menari-nari di atas keyboard mengalami sindrom pendarahan yang kronik, akibat terkena parang@golok semasa mengopek@membelah durian. =P Ni kes sebab berlagak nak bukak durian depan mak-kakak-along konon-konon aku lah yang paling cepat membuke durian tu. Mula-mula dah berhati-hati dengan duri-duri-durian tu, last-last, terkena jugak parang.. Kuang ajo punye parang, menyesal asah tajam 45.3 degree, makan tuan pulak.... Adeh~


So, eden nak mintak maaf dekat penghuni-penghuni blog ini yang kian beransur menghilangkan diri disebabkan ketiadaaan post-post yang updated (ye la, sape nak singgah kalau update blog sebulan sekali kan....). So, insyaAllah lepas ni........ aku selalu bertapa dekat blog ni [selagi tak dapat keje, well im still jobless =( ], harap-harap lepas ni.... posting ku selalu matang, rasional dan tak mereng macam dulu lagi dah. Amin~ Ok, sambung besok-besok pulak.... :D


Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE
 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |