Saturday, January 30, 2010

::~65~:: Mencari Yang Hilang



Salam,


Aku tak pandai nak mentafsirkan apa yang aku rasa sekarang. Aku tak tahu kenapa benda ni susah sangat nak diolah dengan kata-kata, dan jika boleh pun... rasa macam ada kurangnya dalam setiap kata-kata tersebut.. Aku tak reti macam mana nak convertkan perasaan aku dalam bentuk tulisan yang lagi senang untuk orang lain baca dan faham. Tapi yang aku faham sekarang, aku perlukan seseorang untuk sama-sama berkongsi masalah aku ni.. tapi aku tak suka menyusahkan orang lain untuk memikirkan masalah aku ? So, aku rasa... aku perlu off dari semua orang untuk menjaga perasaan2 mereka yang secara tak langsungnya terlibat sekali dalam masalah aku nie.

Papepun aku rasa bersalah sangat2 sebab biarkan menda yang tak patut tuh berlaku. Aku tak seharusnya buat macam itu, tak sepatutnya pulak buat macam ini. Haa, aku pening. serabai. kusut. Aku tidak mampu nak biarkan perasaan tuh terus menyerang aku, sebab dek kelamaan aku pasti sangat benteng ego seorang lelaki yang keras tu retak, dan berderai. Lagipun, aku tak boleh nak counter-attack balik perasaan tuh, aku memang failed dalam bab macam nie. Perlu ke aku mendiamkan diri, atau buat macam biasa dengan masalah ni, or teruskan dengan niat aku sebelum nie... pergi jauh2, lari dari semua orang ? Ye, aku tahu tu bukanlah solution yang terbaik dalam menyelesaikan masalah... Tapi aku memang tak punyai cara lain untuk mengatasi masalah ini.




[~Down to the ground~]

Btw, aku nak ucapkan terima kasih kepada sesiapa jek yang pernah hadir dalam hidup aku sejak-dua-menjak ni. Walaupun ada sesetengah mereka aku terpaksa removekan dari FB, ym, phone aku, tapi aku tak removekan mereka dari hidup aku. Dan aku tak mungkin sanggup melenyapkan terus mereka dari kotak memori aku. Aku nak ingatkan dia, yang aku ni tak sama dengan mana-mana lelaki yang suka bermain dengan kata2... aku tak perlu semua tu, sebab aku tak ready dan tanak langsung nak fikir semua tuh. Maka sekarang, aku perlu buat keputusan yang tak menyusahkan kamu lagi.. Aku tanak ganggu kamu lagik. Enough said.

Tears are now ready to come out, and it happens just like that. Without any hesitation, it just.. just coming out without my eagerness .. But obviously im not letting it out beyond my control and take over myself, not for now though.... Hoh, Ahmad Azhar.. ingat nie :

Photobucket Try your best to crash the feelings and reverting it to the old days... just dont let it crash you apart, not anymore Quote Right

From Heart-To-Words-by ZaarZ

Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE
 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |