Monday, January 04, 2010

::~58~:: Happy January 2010



Satu....

Duaa..


Tiga...


Yeay,
celebrateSelamat Tahun Dua-Ribu-Satu-Kosong. celebrate

Errr, walaupun dah 4 hari berada di alaf tahun 2010 ni, rasanya sempat lagi kalau nak ucap selamat tahun baru kat kengkawan di alam maya semua, kan?

So, pertama sekali.. i merangkap tuan punya blog.. memohon maaf atas kesibukkan yang melimpah ruah sejak akhir-akhir ini, dek kerana projek tahun akhir yang terbengkalai sejak semester lepas, telah diberi peruntukkan berjumlah sekian-sekian untuk disambung semula semester nie.


Hailoh, actually dah semangat nak update blog dua-tiga hari lepas. Konon nak pasang azam baru, masuk tahun baru nanti naklaa update blog setiap sejam sekali.... tapi, tak sampai seru pulak nak update malam 1hb lalu tue. Dan apatah lagi malam-malam selepasnya tue... T_T


Anyway, memandangkan hari ni dah alang-alang update... so saya dengan berbesar hatinye nak wish dekat beberapa mahluk yang bergelar homosapiens terawal yang menyambut hari jadi di bulan januari ni... terutama sekali untuk adik, Muhammad @ Mohommad @ Mohd Ariffuddin (Arif, name depan ko ape ek?) sempena besday dia hari nie... ^^


Tuk Ariff,

Photobucket We've been together for 18 years now, spending times with humors and jokes, going there and there together..and now, we've grown old.. every one of us take our own step now...do you still remember back then ? When i asked you to join me in engineering, but you keep refused.. Stand with your own dreams, it doesn't concern me much at that time. Because i know you were a good little brother to me, and i know that you can make your own decision too... Somehow, i truly proud of what you are today.. being a youngest isn't easy, am i right ? To be left-ed by other siblings, looking after our parents.. Oh, pity you.. but, you do a good deeds over there. :) Those of your silly-jokes, your hellish-attitude towards me, its a quite troublesome indeed.. But anyway, it still does make me happy having you as my only 'adik-kandung' . Selamat hari jadi laa yer, adik! love Quote Right



[~Abg tanak gelak, tapi aku tak tahan dari tahan gelak lepas tengok budak berlakang tu gelak. So aku gelak la... Cicak-Kuben-version-Itali punye pengakap gelakguling ~]


[~Gambar baik-baik.. ^_^ ~]

Dan makhluk kedua, yang selalu berada di hati i... though i dont remember much your besday, tapi terimalah..... "Selamat Hari Jadi, Kak Long...". Dah besar pun kak long nie, dah boleh bercakap, boleh membaca... tapi sayang sebab umur baru 5 tahun dan tak pandai lagi bukak blog ayah sue nie... ye tak kak long merangkap Ainul Mardihah ? tumbuk

Makhluknyee ketiga, dylla.. celebrate
Happy besday ya~!
Wish you live happily for the next
journey of life,
Face the futures head on,

Whatever it takes, Whatever difficulties that may be arise from that,
Hope you still standing on
the right path, and learn from those mistakes,
to become great as you are now. :) Happy Friendship jugek ye. topi

Dan makhluk2 yang lain tue, taktau lagi bila besday korang mengambang, sorry ye.... Papepun, selamat hari jadi kepada semua kengkawan yang lahir bulan januari nie. tepuktangan

May God Bless..senyum

Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE
 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |