Wednesday, November 18, 2009

::~48~:: First Day of SPM


Sekarang tengah mencari + mendoload answer sheet for SPM additional mathematics 2004.

Ariff nak skema jawapan add math SPM 2004, dah 2 jam mencari. Tapi still tak dapat, yang adanye.. Kupasan kelemahan calon dalam menjawab soalan SPM 2004.. fuuh. bile baca balik kupasan nie, ade jugak terasa... Malang betul, tersalah buat soalan no 2 add math. Lepas 5 tahun baru tersedar konsep yang selama ni saya fikirkan betul, rupanya salah. Nasib baik tak banyak sangat markah.. Hish, tapi rugi jugak.. sebab soalan mula-mula tue lah yang biasanya banyak menyumbang markah bonus untuk dapat gred yang abnormal.. Erk, takpelah. Takyah dikenang lagi peristiwa 5 tahun lepas...
Takleh nak putar balik pun masa tue, kan ?

So, pagi nanti.. bermulalah paper pertama bagi calon-calon SPM 2009... Bahasa Melayu Kertas 1, tepat pukul 8 pagi pulak tue. Then, followed by history paper, 45 minutes after BM paper. Isk, gap 45 minit aje. Taktau lah cenggane Ariff nak jawab besok. Ala, risau sungguh rasanye... Kalau dekat universiti nie, gap 1 hari pun rasa macam dah nak hentam ngan senduk besi faculty management yang arrangge schedule, nie pulak 45 minutes gap. Harap2 Arif dapat jawab soalan esok dengan tenang dan betul, insyaAllah.



[~Ariff, all the best and good luck for ur S|P|M~]



Dengan bermulanya hari esok, maka saya tak dapatlah nak kacau-kacau Ariff lagik. T_T Tak dapat nak call lame2 lagi dah. Tak dapat nak SMS mengarut-ngarut lagi dah. Tak dapat nak gossip2 dengan budak sebelah rumah dah. Tak dapat nak cakap tak menda yang tak sedap didengar lagi dah. Dan tak dapat nak share certain problems ngan die lagi dah. Even nak cakap henpone baru beliau ade kerosakan teknikal sikit pun, tak sanggup nak bagitau. Takut die terganggu dengan masalah remeh ni plak kan... Takpelah, biar dia lepas SPM dulu. Then baru cakap pasal masalah tue... Hmm.. Ape2pun, hopefully Ariff dan SPM candidates Terengganu tahun nie dapat naikkan peratusan semua A dalam semua subjek. ^^ Amin...doa

**Do not confuse with the above title, it's doesn't means I need to re-take @ re-seat @ re-do SPM examination lorh...**

Click to Share With Others :
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE
 

[::~The Bebeller~::]

My Photo
ZaaRz
Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Saya tak suka menulis. Tapi saya suka bercerita. Dengan itu tak bermaksud saya suka cakap, saya seorang yang pendiam aje. Tak reti nak cerita pasal 'orang lain', kutuk-mengutuk, fitnah-menfitnah, caci-mencerca bukan style saya. Saya hanya menulis fasal diri saya dan mereka-mereka di sekeliling saya. Semua cerita yang saya karang, merupakan pengalaman istimewa untuk saya. Dengan tambahan rakan-rakan sebagai penyeri, family yang menceriai hidup ini, dan mak ayah sebagai pelengkap hidup, saya rasa hidup saya amat bermakna. Kerna diriku sungguh berharga, auu! Anyway, kalau saya rajin, banyak masalah yang perlu diluahkan, or even ada idea nak sembur-sembur sini, ada lah post baru. tiba time malas? Maaf aja la. Oh ye, saya tak ramai kawan. Cuma ramai peminat aje, hotttt kan saya? Hidup & diri saya simple. Dan Alhamdulillah dengan kesimple-lan itu, saya jadi diri saya yang sebenar-benarnya. Terima Kasih buat kengkawan yang bakal mahupun pernah bergelar kawan saya. Anyway, hontouni arigatou kerana singgah sini.. =)
View my complete profile

[::~Recent Entries~::]

Powered by Zaarz

[::~Top Commenters~::]

Powered by Zaarz

| ::~EnDLeSS ThouGhT oF MiNe~:: © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |